Onze centrale communicatie service is een VOIP cloud oplossing die bedrijfstelefonie, virtuele vergaderingen, chat en contact center combineert. Telefoneren verloopt via de klassieke VOIP telefoon, een headset of via de mobiele app. Zo bent u overal bereikbaar via uw zakelijk nummer.
Telefonie voor bedrijven en zelfstandigen
Eén app voor al uw communicatie
Geoptimaliseerde communicatie
Gebruikers kunnen op al hun apparaten (PC, smartphone of tablet) de apps (Web, Windows, Mac, Android, iOS) downloaden om naast de IP-telefoon intuïtief samen te werken en hun communicatie te beheren. Zo bent u op kantoor, onderweg en thuis bereikbaar via uw zakelijk nummer. Gesprekken kunnen optioneel worden opgenomen, in de wacht worden gezet en worden doorverbonden naar een collega.
Op basis van een kalender kan de beller na de werkuren doorgeschakeld worden naar uw voicemail. Zo stopt de werkdag wanneer u dat wenst. Een telefoon queue kan worden opgezet met gespreksroutering, keuzemenu, gebruikers, voicemail en messaging.
Ingebouwde integraties
Onze telefonie service is eenvoudig te integreren met uw favoriete bedrijfstoepassingen zoals Microsoft Teams, CRM systemen, Power BI en vele andere.